Senin, 04 Juli 2011

Alat untuk Berhubungan Sexs Jarak Jauh


Thank you for using rssforward.com! This service has been made possible by all our customers. In order to provide a sustainable, best of the breed RSS to Email experience, we've chosen to keep this as a paid subscription service. If you are satisfied with your free trial, please sign-up today. Subscriptions without a plan would soon be removed. Thank you!

hiasan saja
assalamualaikum .. salam sejahtera untuk semua pembace setia ps

Bagi anda yang long distance dengan isteri anda, menghadapi permasalahan seksual, Kini telah hadir Alat canggih berkaitan seks jarak jauh. Alat ini diberi nama matsugoto, melihat namanya dapat dipastikan alat ini penemuan teknologi Jepun.
Mutsugoto adalah peranti komunikasi bertujuan untuk melakukan hubungan intim yang ditempatkan di bilik tidur. Gambar "hidup" yang dihantar antara dua tempat tidur, membolehkan penyegerakan pelbagai jenis komunikasi yang menggunakan high emosional dari gerakan fizikal.
Keintiman Manusia merupakan hal yang signifikan, namun sering diabaikan akibat tuntutan kehidupan moden. Untuk pasangan yang terpisah jarak, hubungan intim menjadi kendala dan terabai. Mereka hanya menghantar mesej melalui e-mel dan sms.
Mutsugoto dipasang pada masing-masing bilik tidur baik bilik tidur anda mahupun pasangan anda. Anda berbaring di tempat tidur anda dan memakai sebuah cincin yang mana cincin itu telah terintegrasi secara wireless dengan sebuah kamera diatas tempat tidur. Pada masa yang sama pena stroke (pengahantar rangsangan) ini dihantar dan diramalkan pada tubuh pasangan anda. Jika anda mengikuti gerakan partner anda dan maka anda akan merasakan sentuhan seperti layknya pasangan anda menyentuh bahagian tubuh anda. Khusus peralatan tempat tidur, tirai sutera dan aspek lain dari konteks fizikal telah dirancang untuk meningkatkan suasana romantis.
Ini soalan-soalan yang dilontarkan dalam wawancara di sebuah pameran teknologi di Jepun.
1. Apakah Mutsugoto akan menyelesaikan masalah hubungan jarak jauh?
Kami percaya bahawa tidak ada yang lebih baik daripada berada di tempat yang sama, tetapi jika anda harus berasingan, mungkin ada cara komunikasi yang lebih "sihat" dibanding yang lain untuk menggunakan antara rakan. Itulah sebabnya mengapa kami Mutsugoto - untuk menawarkan pilihan lain dalam palet komunikasi sedia untuk rakan.
2. Mengapa tidak ada suara dan video?
Kami percaya cara suara dan video yang digunakan dalam komunikasi konvensional kadang-kadang dapat membuat perbezaan lingkungan terabai. dalam Mutsugoto komunikasi diramalkan dan boleh "menyentuh" ​​kulit anda. Tanpa perbincangan atau teks, komunikasi berdasarkan pada apa yang dapat diungkapkan melalui gerakan fizikal, seperti yang dituturkan dalam gambar diramalkan dan menggunakan tubuh sebagai kanvas.

aneh92 04 Jul, 2011


--
Source: http://aneh92.blogspot.com/2011/07/alat-untuk-berhubungan-sexs-jarak-jauh.html
~
Manage subscription | Powered by rssforward.com





0 komentar


GAMBARKAN EKPRESIMU !!!
teks unik | teks ABG | teks terbalik | google translete | om google



:a :b :c :d :e :f :g :h :i :j :k :l :m :n :o :p :q :r :s :t :u :v :w :x :y :z ;a ;b ;c ;d ;e

LAPORKAN !!! jika komentar bermuatan SARA, mencaci maki komentator lain, atapun melakukan SPAM. klik disini

(moderator)


Posting Komentar

Artikel Terkait



Daftar Isi Blog